Tabata

Czterominutowy interwałowy trening metaboliczny

Tabata

Czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.

Dzięki temu “podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening ten pozwala przedłużyć efektywność treningu ze względu na wydłużenie czasu ćwiczeń i dopasowanie do tego intensywności.

Zasada jest prosta – ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.

Najważniejsza zasada – ćwiczymy na maksa! Nie możemy się oszczędzać, nie zwalniamy, nie oszukujemy samego siebie! 🙂 Stretching na koniec zajęć pomoże rozluźnić mięśnie.

Tabata to jedna z najlepszych metod zrzucenia zbędnych kilogramów. Ćwiczenia pozwalają na ogólne zmniejszenie masy ciała, ale najbardziej widocznym efektem jest zmniejszenie się tkanki tłuszczowej (np.; mniejsze boczki, szczuplejsze ramiona, smuklejsze nogi czy płaski mniej odstający brzuch).

Agata Mańko
Instruktor

Agata Mańko

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu Białej Podlaskiej. Nauczyciel wychowania fizycznego i instruktorka.

    No events hours available!
    No events available!